søndag 9. mai 2010

En liten tur i hagen

Jeg er dypt nede i min eksamensoppgave om dagen, men gårsdagen var alt for nydelig til at jeg kunne sitte inne. Solen varmet så godt at jeg måtte kaste jakka. Jeg blir fort litt for rastløs av å sitte stille, så jeg benyttet i stedet anledningen til å fikse litt i hagen.


Jeg prøver i utgangspunktet å bruket ting jeg finner på gården. Synes det er sjarmerende og nostalgisk. Samtidig er det spennende å finne nye bruksmuligheter av ting jeg finner bortgjemt og kastet.

Jeg går og irriterer med voldsomt over fargen på huset. Jeg tror vi er de eneste i Nord-Europa med gusjegrønnoransjfarge på huset. Planen er å male det i en vaniljelignende farge med hvite karmer og sprosser på vinduene, men ettersom det blir bryllup i år så må malingen utsettes til neste sommer. Så inntil da for både jeg og dere late som om husveggen er hvit:)



Ønsker alle en fortsatt fin søndagskveld og en strålende ny uke med nye muligheter!

4 kommentarer:

  1. Oppdaget akkurat den nydelige bloggen din. Masse spennende. Har lagt meg som følger og gleder meg til å lese mer... :)

    Ha en flott søndagskveld og ny uke!

    Tove

    SvarSlett
  2. Men da er det lette og finne frem til dere da:)
    Så mange flotte zinkbøtter du har:)flott...
    ha en kos dag
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  3. Hei, så hyggelig å se deg her inne, Martilie:) Velkommen skal du være!!!

    Elin, sinkbøttene er faktisk kjøpt på Europris. Løp og kjøp:)

    Ha en flott dag begge to! Klem

    SvarSlett
  4. hyggelig at du vil være med i give awayen inne hos meg!

    Så koselige bilder du viser, kjempefine sinkbøtter du har kjøpt deg.
    Lykke til med eksamen!
    Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)