lørdag 20. mars 2010

Tjuvstart på påsken i spisestua

Jeg pleier sjelden å pynte noe særlig til påske. Blir som regel med et par påskeegg fra Kiwi eller det mamma skulle finne på å komme innom med i påskegave:)

Tror det kan ha noe å gjøre med den gulfargen, for det har liksom aldri passet inn hos meg å pynte med gult. Skjærer seg helt med mitt interiør og farger. Men i år er det jo populært med små egg i pastellfarger, og da blir det andre boller. Fant noen søte små egg på Kid, som jeg har hengt litt rundt på skap, hyller og lamper.



Et par kyllinger ble også med hjem. De så litt ensomme ut der de satt alene i den store butikken med hodet på skakke og med bedende øyne. Så da ble sjarmørende med hjem de også:)

Denne tjuvstarten på påsken gir meg muligheten til å vise et nytt rom, nemlig spisestua. Skjenken var opprinnelig i furu, men ble malt i julen. Spisestua fant jeg nylig på nett. Tidligere hadde vi sort spisestue, men disse gamle malte møblene gjorde virkelig susen. Synes også at kappen jeg sydde blir finere og finere:)


Sliter fortsatt med forkjølelse. Går nå på fjerde uka og begynner å bli mektig lei. Krysser imidlertid fingrene for at jeg blir frisk til påske, for DA skal jeg kose med:) Ønsker dere en snufsefri og super helg:)

2 kommentarer:

  1. Ja..det går an med påskepynt når en slipper gult:)
    kos deg
    eddaKlemmer til deg min venn:)

    SvarSlett
  2. God søndag til deg:)
    eddaKlemmer til deg min venn:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)