søndag 7. februar 2010

Nye slektsbilder

Jeg har tidligere nevnt at jeg på en av mine skattejakter på gården fant et par album med gamle portrettbilder. Bak på flere av bildene var det skrevet navn, og mange av dem var forfedrene til min samboer. I dag kom svigermor innom med en hel pose med lignende bilder, og nå var de som var avbildet så nærme som besteforeldre og oldreforeldre:) Drømmen er å få mange av bildene opp på veggen på et vis. Bildene er imidlertid veldig små så jeg må enten finne små rammer, en stor ramme med plass til flere bilder eller være kreativ og henge de opp på annet vis. Forslag mottas med takk:)


Midt inni bunken med bilder lå noe helt fantastisk. Originalskjøtet på gården!!! Det er ikke bare artig å ha det, men det er jo så dekorativt i tillegg. Gjett om det skal opp på veggen også:)


Håper alle får en fortsatt herlig søndags kveld:)

2 kommentarer:

  1. hei.
    ville gått til et rammeverksted.Der kan de lage ramme med sånn paspatu(vet det IKKE skrives sånn,men det er slik en uttaler det)...
    da kan du sikkert få inn flere samtidig.
    heldig å ha orginalskjøte! husk å gi det en flott ramme!
    hilsen marte :)

    SvarSlett
  2. Hei Marte:) Så godt tips. Det skal jeg jaggu gjøre. Takk:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)