lørdag 20. februar 2010

Hjelp jeg snør inne!

Gården vår er omringet av jorder (oj, DET var en bombe, he he). Dette gjør at det blåser av og til noe inni granskauen her (joda, det gjør det selv om vi er omringet av jorder). Når det snør så blåser veier og alt igjen, og i dag er inget unntak. Snøfonnene ligger oppover vinduene og vi må presse hardt for å opp ytterdøren.



Samboeren min skal ut og se på dress til bryllupet etterpå, men jeg lurer litt på hvordan han skal komme seg til bilen. Jeg var nemlig så smart i går ettermiddag at jeg lot snøskuffen stå ved bilen (nei, jeg er ikke blond). Samboeren var ikke veldig imponert da nei. Men det er ikke jeg som skal ut, moahaaaa!

Ha en flott dag i vinterværet alle sammen! Mens samboeren må grave seg vei ut til bilen, så skal jeg og minsten sitte inne og lukte på de nydelige, lilla tulipanene (selv om han blåser ut i stedet for inn, he he).


1 kommentar:

  1. Ja..han får ha lykke til:)
    du får kose deg inne i varmen du:)
    ha en fin dag Jeanine...
    klemmer ivei...

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)