tirsdag 9. februar 2010

Endelig får jeg hvit spisestue

I dag har jeg gjort et kupp! Jeg har lenge ønsket meg hvit spisestue og har lett etter de perfekte maleobjektene. I en snartur innom finn.no kom jeg over både bord, 6 stoler, et skap og en liten skjenk - alt ferdigmalt i antikkhvit - til den nette sum av 4000 kroner totalt! Joda, det er jo noen tusenlapper, men det er billig sett i mine øyne. Og er det ikke det sparekontoer er til?!?! Jeg kjøpte det av en hyggelig dame, og det viser seg at hun nylig har startet nettbutikken Madame B - Vintage & Chic Antique. Er ikke møblene flotte???:)





Så nå er realiteten at jeg har både en stor skjenk, som jeg nylig malte hvit (pust og pes og ork og pes igjen), og nykjøpt skap og skjenk. Jeg får jo ikke plass til alt, og jeg vet ikke om jeg får plass til alle glassene mine i de nye skapene, men det er det en som meg kaller luksusproblem. Jeg tar det som det kommer, for uansett er jeg den stolte eier av en hvit spisestue:)

Så i dag er jeg sooooo happy, I'm so happy, tralalalala. Jeg tror jaggu jeg klarer å motivere meg for å dra ut og trene senere også. Kryss i taket!!!!!

Stor klem fra meg

5 kommentarer:

  1. Gratuler med ny spisestue! Nå blir det lekkert i heimen :-)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så fin spisestue! Malte min som faktisk ligner en del for vel et år siden. Hvit selvfølgelig, og har ikke angret et sekund!
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  3. woooow kjempefine -grattis!!

    SvarSlett
  4. Hei på deg, Jeanine :)
    Så hyggelig at du stadig legger igjen komentarer på bloggen min, det liker jeg :O)
    Er stadig inne og titter hos deg også, spennende med alle kuppene du stadig gjør!!! Jammen finner du mye fint til en billig penge :) Morro!!!
    Må jo si møblene du hadde kjøpt nå var kjempe lekre, gleder meg til å se når de kommer plass også!!! Utrolig deilig når møblene er ferdig malt å slippe det, er litt tiltak noen ganger... det merker jeg selv også... først nå jeg har fått somlet meg til å få malt noen av møblene jeg kjøpte i fjor vår, og i høst på loppis... bedre sent enn aldri ;)
    Det ser ut som stolene er trekt om også, de ser i alle fall veldig fiiiine ut!!! Kos deg med å innrede, få det på plass og fylle opp skapene :) Gleder meg til å se resultatet!!!
    Klemmer Frøken Rosa

    SvarSlett
  5. Så hyggelige kommentarer:) Veldig koselig og spennende hver gang jeg får kommentarer fra nye bloggere, takk:)

    Frøken Rosa - takk til deg og. Er ofte innom hos deg og. De skapene du har malt er bare SÅ nydelige:) Jeg var i godt gang med maling her hjemme, og så plutselig sa det litt stopp i en hektisk hverdag. Og selv om jeg liker å male så er det da et tiltak å komme igang igjen. Ja, stolene er trekt om i creme, Ser veldig bra ut på bildet, så gleder meg til å se dem live. Og ikke minst får det inn i studa. Da går det nok ikke lang tid før jeg legger ut noen bilder å bloggen:)

    Ha en flott uke videre alle samme! Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)