mandag 4. januar 2010

Gud så pinlig!!!!

Dette her har ingenting med interiør å gjøre, men MÅ bare dele det...

Etter at vannet vårt frøs like før jul, har det kun vært en svak stråle - eller rettere sagt dråpe - som har karret seg ut av krana vår. Superfrustrerende å nesten fryse ihjel i dusjen når man til stadig bommer på den fislete strålen. Vi så for oss at det fortsatt var fryst i røra under bakken, eller at det var kommet masse jord og skitt inn i røra da vannet tinte igjen, så vi ringte rørlegger. I stad kom han.

Lurer du på hva som var galt?

Rørleggeren var rett og slett så genial at han skrudde på vannet!!!!!Herre Jesus, hjulet under vasken var i en posisjon som stengte vannet. Er det mulig???? La oss ringe rørlegger liksom, for her er vi lamme i armene og klarer ikke skru det på selv. Min første reaksjon var "og jeg som ikke er blond en gang". Rørleggeren flira godt. Gud så pinlig. Er sikker på at dette er noe rørleggerne ler av på neste årsfest eller julebord. Skikkelig rørleggerhumor! Det er så simpelt at det kan sammenlignes med å skru på play på stereoanlegget, eller putte i stikkontakta på støvsugeren, eller... I can go on and on an on...

Så dette var dagens flause. Koster sikket litt og. Skal nå drukne mine røde kinn i brunkrem - FULL COVER - og dra på Dorothea. Trenger energi, he he.

Ha en flott dag - UTEN rørleggere:)

2 kommentarer:

  1. ha, ha, ha! Herlig historie!!!!
    synes jeg ser deg...

    hi,hi

    SvarSlett
  2. He he, ikke sant:) Skravla mi gikk hele tiden for å late som om jeg ikke syntes det var flaut:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)