lørdag 16. januar 2010

Da er gardinene sydd

Veldig raskt og veldig enkelt gjort, men jeg synes de ble søte jeg - spesielt med litt nydelig, grå blonde. To kjøkkenkapper for omlag 100 kroner er levelig:) Jeg er ingen ekspert med sysmaskinen, men prøver meg frem. Synes uansett resultat at det er veldig koselig å sitte og sy på maskinen jeg har arvet av farmor. En maskin som er fra den tiden min far gikk på barneskolen, men den fungerer flott enda:)



Jeg har også fått tak i en wallsticker til toalettdøren. Vi har nemlig toalettet på kjøkkenet etter at vi rev en vegg i forbindelse med oppussing, så skriften gjorde seg godt:) Jeg har jo blitt helt fan av sjablonger og wallstickers, he he.



Ellers har jeg vært på Finn og funnet noen herligheter, som jeg håper at jeg får. Merker at jeg kommer til å tenke på det i lang tid hvis jeg ikke vinner budrundene. Har blitt helt hekta nå. Merker at jeg ikke alltid tør å si det til samboeren når jeg bestiller nye ting i frykt for at han skal spørre meg om jeg egentlig trenger det. Men jeg gjør jo det, he he. Jeg er ikke helt god tror jeg....;p

Tenkte jeg skulle dra en tur på Fretex i dag og, for det har jeg ønsket å gjøre en lang stund. Kommer sikkert hjem med noe derfra og:)

Ha en strålende dag!

5 kommentarer:

  1. Kappene ble jo riktig fine:)
    Ja..skulle gjerne vært både her og der...men bilen står med flatt batteri:(
    Kos deg...
    klem klem

    SvarSlett
  2. Hei Jeanine :)
    Takk for god bedring hilsen :) Nå er er jeg endelig frisk etter at det herjet i huset og alle har hatt det .... så i dag tror jeg at jeg må ut og lufte meg litt :) Gardinene dine ble jo sååå fine!!! Og helt enig, sjablonger er kjempe dekorativt og fint!!! God tur på skattejakt på fretex :) Klem Frøken Rosa

    SvarSlett
  3. Takk:) Uff da. Jeg måtte bestille nytt batteri forleden. Kom ikke på jobb gitt. Var kulden, men batteriet er gammelt - så ble anbefalt å bytte. Så fort jeg har lagt minsten skal jeg ut. Gleder meg. Skal ta meg god tid;p Har noen ting på ønskelista:) Ellers skal jeg en tur til Oslo igjen med elevene mine tirsdag, og da vurderer jeg å bli igjen og ta turen innom stoffbutikkene på Grønland igjen. Så mye fint og billig stoff:) Ha en flott dag:) Klem

    SvarSlett
  4. Så godt å høre at du er på bena, Frøken Rosa. Tror det vil føles godt å komme seg ut og få frisk luft:) Ha en strålende dag! Klem

    SvarSlett
  5. Så fin gardinen ble! Jeg liker også wallstickers og boksstaver godt!

    Klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)