mandag 14. desember 2009

Kjempekupp!

Har drømt om en kjøkkenhylle med skuffer og knagger, men jeg har ikke funnet noen hylle som har passet min lommebok. Inntil her om dagen. Utenfor Hannes Blomstersmie på Rygge Storsenter sto den. Endelig! Den var satt ned fra omlag 1200 kroner til 399!!! Dette var dagen to dager før lønning, så jeg hadde ikke penger. Men jeg drømte om hylla hele den natta, og da de ansatte på Hannes åpnet butikken morgenen etter måtte de starte dagen med å ta telefonen. Kjøkkenhylla ble holdt av og jeg var på plass etter jobb. Bar hylla stolt som en hane ut av butikken:) Og den ble SÅ fin på veggen. Pytt sann at jeg må sparkle og male hullene etter den forrige hylla. Det gjør jeg med glede:) Hang et par lykter på knaggene og satte fugleburet på toppen ved siden av noen gamle bøker om det å være husmor. Mangler bare noe grønt inni fugleburet nå:) Strømpa som henger på knaggen fikk minsten i gave av sønnen til fetteren min i stad. De hadde strikket en juelstrømpe med minsten sitt navn på. Så nydelig gjort:)

4 kommentarer:

  1. gratulerer, den var helt nydelig. Så gøy at du fikk den til en god pris. da var det nok meningen at den skulle bli din!
    HA ei flott uke
    klem

    SvarSlett
  2. Hei:) Takk! Ja, det var det jeg tenkte og da jeg dro mastercarden, he he. Det var meningen! Ha en flott uke du og. Så hyggelig at du la inn en kommentar:)

    SvarSlett
  3. den var kjempefin:o)

    SvarSlett
  4. Ja, ikke sant:) Passet godt med fuglebur der og:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du legger igjen noen ord:)